هم‌سفر

من مسافرم و تو مسافری... پس بیا هم‌سفر باشیم!

هم‌سفر

من مسافرم و تو مسافری... پس بیا هم‌سفر باشیم!

هم‌سفر

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه هستم...
هرچه دارم...
از تو هستم...
از تو دارم...
ای خدای مهربانم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

استاد حمید محمّدی

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

از برکات آشنایی و مراوده با طلّاب مدرسه‌ی دارالحکمه (که توی مطلب قبلی ذکرش گذشت) یکی این بود که با جناب استاد محترم حجة الاسلام و المسلمین حمید محمّدی از نزدیک آشنا شدم. راستش مدّتهاست که بعضی از کتابهای ایشون (مجموعه‌ی زبان قرآن و...) رو دارم و گاهی بهشون مراجعه و استفاده می‌کنم، امّا این که توی صحن جمهوری اسلامی حرم مطهّر امام رضا علیه السلام بشینی و یکی دو ساعتی با نویسنده‌ی محترمش گپ بزنی و ایشون از روند تدوین و تألیف کتابها بگن و با صبر و حوصله‌ی بی‌نهایت، با لطف و محبّت فراوان دریچه‌های تازه‌ای از ادب و لغت رو به روی یکی مثل من -شیفته‌ی ادبیات فارسی و عربی- باز کنن، مزه‌ی استفاده از آثار ایشون رو چند برابر می‌کنه! مخصوصاً این که بعد از اون نشست پرفایده، چند تا از آثارشون رو هم با امضای نازنینشون بهم هدیه کردن!

ممنونم استاد! هرجا هستید، در پناه خدا تندرست و آرام و خادم واقعی قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) باشید... 

http://imis.epage.ir/images/imis/gallery/fb18d5ec6f45b6651783d3987015bf73/FullPic/2009-11-18_03.39.11_%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF%20%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C.jpg

  • میرمحمّد معصومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">