هم‌سفر

من مسافرم و تو مسافری... پس بیا هم‌سفر باشیم!

هم‌سفر

من مسافرم و تو مسافری... پس بیا هم‌سفر باشیم!

هم‌سفر

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچه هستم...
هرچه دارم...
از تو هستم...
از تو دارم...
ای خدای مهربانم!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

با سکّان دارالحکمة

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ

یک هفته‌ای هست که میهمان -و شاید به نحوی میزبان- طلّاب عزیز مدرسه‌ی علمیه‌ی دارالحکمه‌ی شهید آیة الله اشرفی اصفهانی تهران با مدیریت حجة الاسلام و المسلمین پناهیان هستم؛ هفته‌ی آینده هم ان‌ شاء الله در خدمت این عزیزان مباحثه‌ی صرفی و نحوی می‌کنیم.

یک کلاس صرف ساده صبحها برای دوستان جدید الورود و بعد از اون هم دو تا کلاس تجزیه و ترکیب سوره‌ی ملک (تبارک) و مؤمن (غافر) برای دوستان پایه‌های بالاتر.

این موقعیت‌های مقطعی درسی رو خیلی دوست دارم! علاوه بر این که مباحثه با نسل طلّاب عزیز نوجوان و جوان که خیلی کنجکاو و دقیق و اهل مطالعه هستند، شیرینی خاصّ خودشو داره، کلّی دوست باصفا و نازنین جدید پیدا می‌کنم!

یادمه اواخر خرداد هم چند جلسه‌ای که بحث روانشناسی آموزش و یادگیری رو در خدمت دوستان سپاه تهران ارائه کردم، همچین حس شیرینی رو داشتم!

خدا کنه این یک هفته هم به خوبی و خوشی بگذره و بتونم قدمی برای ایجاد علاقه و انگیزه دوستان نسبت به فراگیری ادبیّات عرب بردارم و آخر دوره، دوستان راضی و با کوله‌باری سنگین‌تر به شهرشون برگردن... آمین!

تتمّه: این عکس رو از سایت مدرسه‌شون برداشتم؛ حداقل ده دوازده تا از چهره‌های این جمع رو الآن می‌شناسم! چه خوب!

http://darolhekmah.ir/sites/default/files/pictures/1393/03/24/103-162.jpg

  • میرمحمّد معصومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">